Door Redactie op 7 januari 2019

Nieuwjaarsbijeenkomst PvdA Drenthe op 13 januari

De nieuwjaarsbijeenkomst van PvdA Drenthe vindt dit jaar plaats op een locatie, die men niet snel zal verwachten, namelijk het stadion van FC Emmen. Dit biedt tal van mogelijkheden om er een gezellige middag voor het gehele gezin van te maken met verschillende activiteiten. Zoals een rondleiding door het stadion, activiteiten voor kinderen, dans en muziek. Wim Beekman, directeur van FC Emmen en onlangs gekozen tot Emmenaar van het Jaar 2018, zal een toespraak houden.

Foto met Cees Bijl op een rode fiets

Cees Bijl op de rode fiets

Verkiezingscampagne
De nieuwjaarsbijeenkomst is tegelijk de start van de campagne van PvdA Drenthe voor de verkiezingen van Provinciale Staten en van de waterschapsbesturen; de verkiezingen worden gehouden op 20 maart 2019.

Aan het woord komen onder andere:
– Cees Bijl, lijsttrekker van de PvdA bij de provinciale verkiezingen in Drenthe,
– Jacob Bruintjes, voorzitter van PvdA Drenthe,
– Lutz Jacobi, tegenwoordig PvdA-fractievoorzitter in de gemeenteraad van Leeuwarden. Zij deelt met de aanwezigen haar ervaringen met de recente, succesvolle campagne voor de raadsverkiezingen in Leeuwarden.

Cees Bijl zal in de campagne vaak te zien zijn met zijn rode campagnefiets.

Tijd en locatie
Zondag 13 januari 2019 van 14.00 tot 18.00 uur in Stadion FC Emmen, Stadionplein 1 in Emmen. Parkeren is mogelijk vóór het stadion – volg de bordjes VIP Parkeren.

Organisatie
De bijeenkomst is een gezamenlijk initiatief van het bestuur en de Statenfractie van PvdA Drenthe.

Deelname
Leden van de PvdA en andere geïnteresseerden zijn van harte welkom. Deelname en de drankjes en hapjes zijn gratis. Aanmelden is niet verplicht, maar is met het oog op een goede organisatie wel gewenst: stuur een mail naar [email protected] met o.a. vermelding van het aantal bezoekers.